КОЛЛЕКТОРСКАЯ КОМПАНИЯ
Головна » Стягнення заборгованості

Стягнення заборгованості

Стягнення заборгованості колекторською компанією “Вердикт” передбачає виконання цілого комплексу заходів, які направлені на спонукання боржника почати повертати борги кредитору. Для того, щоб повернути борг компанія вживає як досудові заходи та дії, так і ініціює повернення боргів в примусовому порядку (якщо інші методи вичерпано).
 

Колекторська компанія “Вердикт” надає всі види послуг по стягненню проблемної заборгованості, а саме:
 

Pre Collection
 

Превентивний вплив на позичальників з метою недопущення виникнення простроченої заборгованості за допомогою SMS, e-mail, IVM, вихідних дзвінків.
 

Вигоди для клієнта:
 

  • Зниження витрат на збір заборгованості, а також на створення резервів за рахунок зниження частки позичальників, що виходять на прострочення;
  • Автоматичне управління стратегіями превентивного інформування, що суттєво знижує операційний ризик збоїв.

 

Skip-Tracing
 

Пошук актуальних контактних даних позичальників. За допомогою послуги Skip-Tracing вдається відновити до 30% контактної інформації боржників за повною її відсутністю.
 

Soft Collection
 

Досудові дистанційні процедури стягнення проблемної заборгованості (calls, direct-mail, SMS, voice-messenger).
 

В залежності від стадії роботи з позичальниками використовується більше 200 видів SMS-повідомлень, більше 100 шаблонів листів, а також розроблено більше 40 скриптів ведення переговорів.
 

На даному етапі основна задача – оповістити позичальника про виниклу заборгованість, дізнатися причину появи боргу, пояснити можливі наслідки невиконання зобов’язань перед кредитором.
 

Hard collection
 

Повна досудова процедура стягнення проблемної заборгованості, особиста взаємодія філд-колектора з позичальником. На цій стадії приймаються всі можливі міри для здійснення безпосереднього очного спілкування з боржником.
 

Колекторська компанія “Вердикт” нараховує більше 50 філд-колекторів по всій території України.
 

Legal Collection
 

Організація і ведення процесу стягнення боргів шляхом звернення до суду та до Державної виконавчої служби (ДВС). “Вердикт” застосовує всі процесуальні дії, передбачені законодавством, включаючи:
 

  • Захист інтересів замовника в судах всіх інстанцій;
  • Представлення інтересів замовника при роботі з ДВС;
  • Роботу з нотаріусами.
ОПЕРАТИВНЫЕ ДАННЫЕ:

Оперативные данные работы за 2013 год:
 
Soft collection (письма, SMS, звонки):
• Более 90 операторов собственного call-центра провели 2,5 млн. переговоров с должниками
• Отправлено более 400 тыс. писем и 4 млн. SMS
 
Skip tracing (поиск информации о должниках):
• 30 % должников найдено при полном отсутствии информации от заказчика
 
В 2013 году собрано более 240 млн. грн.