- Чому ви так часто телефонуєте?
Компанія “Вердикт” використовує систему, яка з певним інтервалом у часі автоматично набирає телефонні номери всіх боржників, які порушили строки виплати. Відповідно, боржник отримує дзвінки до тих пір, доки його заборгованість не буде погашено.
- Звідки такі штрафи?
Штрафні санкції передбачені кредитним договором. В цьому ж договорі їхній розмір та порядок нарахування. Якщо клієнт стверджує, що вніс платіж вчасно і має при цьому відповідну квитанцію, то основні причини виникнення штрафних санкцій можуть бути наступними:
– грошові кошти надійшли на рахунок банка-кредитора з затримкою (наприклад, у випадку перерахування через інші банки платіж може здійснюватися протягом 3-х банківських днів, що призводить до «запізнення» платежу і, відповідно, до виникнення штрафів);
– нарахування комісії за перерахування грошових коштів, яка виникає у випадку здійснення платежу через інші банки, призводить до зменшення загальної суми погашення кредиту, яка зараховується на рахунок банка-кредитора, і в свою чергу, призводить до виникнення штрафів;
– курсові коливання (у випадку валютних кредитів) можуть призвести до того, що в процесі конвертації грошових коштів в іноземну валюту виникає нестача якоїсь незначної суми, яка призвела до нарахування штрафних санкцій.
Детальну інформацію про свою конкретну ситуацію ви можете отримати у співробітників відділення того банку, в якому було оформлено кредитний договір. У випадку подібного звертання, Вам буде надана детальна історія Ваших платежів та нарахувань.
- Чому гроші не надійшли вчасно?
У випадку погашення кредиту через інші банки зарахування виплати може здійснюватися протягом 3-х банківських днів. Якщо ж Ви здійснили платіж через касу банка-кредитора після 16.00-17.00, то Ваші кошти будуть зараховані на рахунок погашення кредиту лише наступного дня. Це викликано тим, що на момент здійснення виплати операційний день банку вважається закінченим, а отже, гроші не можуть бути зараховані.
- Чому мені прийшов лист?
У листі завжди вказується причина його відправки ─ наявність простроченої заборгованості по Вашому кредиту. Якщо ж Ви впевнені, що сплачували вчасно, в сумах, які визначені договором, і маєте на руках відповідні квитанції, то Вам варто негайно звернутися у відділення банку, який оформив кредит. Після Вашого звернення банк зобов’язаний здійснити перевірку історії всіх Ваших платежів та нарахувань для з’ясування причини появи інформації про виникнення штрафних санкцій.
- Першим днем прострочення вважається день оплати (якщо гроші не надійшли на рахунок) або наступний день?
Першим днем прострочення за договором вважається наступний день.
- Надішліть мені виписку, де вказано як розподіляються мої гроші на погашення, і як ви нараховуєте штрафи?
Виписка по всіх нарахованих пенях та штрафах надається безпосередньо банком-кредитором. Для отримання даного документу Вам необхідно звернутися у відділення банку, який оформляв кредитний договір.
- Банк може взяти мою землю замість грошей?
Так, але лише в тому випадку, якщо винесено відповідне судове рішення.
- Мені що кожному співробітнику пояснювати, чому я не сплачую?
Система автоматично щоденно телефонує боржникам, які порушують умови погашення кредиту. Зі збільшенням кількості днів прострочення з боржником проводять роботу співробітники різних відділів банка або колекторської компанії. Історія спілкування з боржником зберігається і доступна всім уповноваженим співробітникам, однак у Вас можуть повторно дізнатися причину відсутності/затримки платежу з метою:
- з’ясування можливих змін у Вашій особистій ситуації, які могли спричинити відсутність/затримку платежу;
- інформування про подальшу процедуру стягнення боргу;
- спроби знайти взаємоприйнятне рішення у питанні, яке стосується погашення заборгованості, реструктуризації боргу та ін.
У будь-якому випадку з Вами буде підтримуватися безперервний контакт, спілкування до того моменту, до Вашу прострочену заборгованість не буде повністю погашено.