КОЛЛЕКТОРСКАЯ КОМПАНИЯ
Головна » Запитання, які часто ставлять

Запитання, які часто ставлять

  1. Чому ви так часто телефонуєте?

 

Компанія “Вердикт” використовує систему, яка з певним інтервалом у часі автоматично набирає телефонні номери всіх боржників, які порушили строки виплати. Відповідно, боржник отримує дзвінки до тих пір, доки його заборгованість не буде погашено.

 

  1. Звідки такі штрафи?

 

Штрафні санкції передбачені кредитним договором. В цьому ж договорі їхній розмір та порядок нарахування. Якщо клієнт стверджує, що вніс платіж вчасно і має при цьому відповідну квитанцію, то основні причини виникнення штрафних санкцій можуть бути наступними:

 

– грошові кошти надійшли на рахунок банка-кредитора з затримкою (наприклад, у випадку перерахування через інші банки платіж може здійснюватися протягом 3-х банківських днів, що призводить до «запізнення» платежу і, відповідно, до виникнення штрафів);

– нарахування комісії за перерахування грошових коштів, яка виникає у випадку здійснення платежу через інші банки, призводить до зменшення загальної суми погашення кредиту, яка зараховується на рахунок банка-кредитора, і в свою чергу, призводить до виникнення штрафів;

– курсові коливання (у випадку валютних кредитів) можуть призвести до того, що в процесі конвертації грошових коштів в іноземну валюту виникає нестача якоїсь незначної суми, яка призвела до нарахування штрафних санкцій.

 

Детальну інформацію про свою конкретну ситуацію ви можете отримати у співробітників відділення того банку, в якому було оформлено кредитний договір. У випадку подібного звертання, Вам буде надана детальна історія Ваших платежів та нарахувань.

 

  1. Чому гроші не надійшли вчасно?

 

У випадку погашення кредиту через інші банки зарахування виплати може здійснюватися протягом 3-х банківських днів. Якщо ж Ви здійснили платіж через касу банка-кредитора після 16.00-17.00, то Ваші кошти будуть зараховані на рахунок погашення кредиту лише наступного дня. Це викликано тим, що на момент здійснення виплати операційний день банку вважається закінченим, а отже, гроші не можуть бути зараховані.

 

  1. Чому мені прийшов лист?

 

У листі завжди вказується причина його відправки ─ наявність простроченої заборгованості по Вашому кредиту. Якщо ж Ви впевнені, що сплачували вчасно, в сумах, які визначені договором, і маєте на руках відповідні квитанції, то Вам варто негайно звернутися у відділення банку, який оформив кредит. Після Вашого звернення банк зобов’язаний здійснити перевірку історії всіх Ваших платежів та нарахувань для з’ясування причини появи інформації про виникнення штрафних санкцій.

 

  1. Першим днем прострочення вважається день оплати (якщо гроші не надійшли на рахунок) або наступний день?

 

Першим днем прострочення за договором вважається наступний день.

 

  1. Надішліть мені виписку, де вказано як розподіляються мої гроші на погашення, і як ви нараховуєте штрафи?

 

Виписка по всіх нарахованих пенях та штрафах надається безпосередньо банком-кредитором. Для отримання даного документу Вам необхідно звернутися у відділення банку, який оформляв кредитний договір.

 

  1. Банк може взяти мою землю замість грошей?

 

Так, але лише в тому випадку, якщо винесено відповідне судове рішення.

 

  1. Мені що кожному співробітнику пояснювати, чому я не сплачую?

 

Система автоматично щоденно телефонує боржникам, які порушують умови погашення кредиту. Зі збільшенням кількості днів прострочення з боржником проводять роботу співробітники різних відділів банка або колекторської компанії. Історія спілкування з боржником зберігається і доступна всім уповноваженим співробітникам, однак у Вас можуть повторно дізнатися причину відсутності/затримки платежу з метою:

 

  • з’ясування можливих змін у Вашій особистій ситуації, які могли спричинити відсутність/затримку платежу;
  • інформування про подальшу процедуру стягнення боргу;
  • спроби знайти взаємоприйнятне рішення у питанні, яке стосується погашення заборгованості, реструктуризації боргу та ін.

 

У будь-якому випадку з Вами буде підтримуватися безперервний контакт, спілкування до того моменту, до Вашу прострочену заборгованість не буде повністю погашено.

ОПЕРАТИВНЫЕ ДАННЫЕ:

Оперативные данные работы за 2013 год:
 
Soft collection (письма, SMS, звонки):
• Более 90 операторов собственного call-центра провели 2,5 млн. переговоров с должниками
• Отправлено более 400 тыс. писем и 4 млн. SMS
 
Skip tracing (поиск информации о должниках):
• 30 % должников найдено при полном отсутствии информации от заказчика
 
В 2013 году собрано более 240 млн. грн.